2016. május 31., kedd

Panna cotta eperrel VKF! 78. fordulóra


 Kisildi vezeti most a Vigyázz! Kész! Főzz! nevű játékot. Már küldtem egy orgonaszörpöt, de ez a recept is illik a tavasz ételeihez.

Hozzávalók:
3 dl tejszín
1/2 dl házi tej
1 vanillincukor
(cukor)
1 zacskó Express zselatin fix
eper
tejszín a díszítéshez

Elkészítés:
A tejszínt a tejjel felforraljuk, majd langyosra hűtjük. Belekeverjük a zselatin fixet és a vanillincukrot habverővel, majd vízzel öblített tálkákba töltjük, és a hűtőbe tesszük amíg megdermed. Akkor egy kést óvatosan végighúzunk a tálka és a puding széle mellett. Nekem ettől még nem jött ki a tálból, ezért kicsit oldalra fordítottam, a kezemmel nyomogattam amíg teljesen elvált az edénytől. Valamilyen öntet illik hozzá, de én mindig sajnálom megfőzni az epret. Ezért így tálaltam.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése